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Un défi : comment stimuler le CA alors que les volumes baissent et que les clients restreignent leurs dépenses non contraintes ?
Des solutions : un foisonnement de solutions innovantes pour optimiser l’impact et le ROI des stimuli marketing.
Rejoignez des dizaines de décideurs pour des retours d’expérience sans tabous
- Comment préparer la généralisation de Ouipub et la fin du prospectus « à l’ancienne » ?
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Le Forum de l’Activation Commerciale, organisé par Diamart et Éditions Dauvers, est un condensé d’expertise et de solutions opérationnelles pour améliorer la performance marketing des enseignes et des marques.
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Our 550 solution providers are at your service and will support you in all your modernization projects!
Our exhibitors will make you discover all their innovations through the 8 main sectors representative of the supply chain and the market!
Découvrez les speakers
Guillaume BENEDETTI
Adhérent Marketing & Communication Netto
Jean-Jacques BENHAMOU
Directeur Marketing, Marketplace et Développement
François CHARDON
Directeur Marketing & Digital
Olivier DAUVERS
Journaliste
Damien DELABIA
CONSULTANT STRATEGIE MARKETING COMMUNICATION E-COMMERCE
Jean-Hugues DELHAYE
Responsable du service Digital & E-Business
Flore DELOBELLE
Marketing Director
Cédric DUCROCQ
PDG
Marie-Sophie FERNANDES
Responsable Marketing clients et Digital de l’enseigne NETTO
Clarisse FLEURIER
En charge de la Direction de la Communication Commerciale & Clients
Joâo Carlos GASPAR DA COSTA
Head of Lidl Plus
Annaïg JERMELUS
Responsable Marketing digital et E-commerce
Céline LASSIAT
Directrice Marketing
Audrey LECLERC
Directrice RSE
Jean-Baptiste NIEPCERON
Responsable Connaissance Client
Fréderic PRESLOT
Directeur marketing opérationnel France
An unparalleled conference program
Discover today's solutions and tomorrow's innovations at the largest gathering of our industry's players. Take advantage of 3 days of visits to detect the latest market trends and news, meet new suppliers and partners and attend expert conferences and quality demonstrations.
Unparalleled Networking Opportunities
Innovation will be the keystone of the 2023 edition. This year, more than 500 exhibitors will present solutions that could evolve and revolutionize your business and the way you work! Discover today's solutions and tomorrow's innovations with numerous demonstrations. In an atmosphere conducive to meeting and developing the activities of this important sector, Eurofa is the 360° meeting place not to be missed to create new business connections.
Redécouvrez l'édition précédente
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